S E L M A

Stort grattis älskade unge på din första namnsdag! ❤ 

Dagarna flyger fram här, vi gör knappt något vettigt mer än äter, skiter och sover. Eller ja, Selma då. Men jag gör inte så mycket mer jag heller för när hon sover så sover jag eller så ligger jag bara och tittar på henne, försöker jag smyga iväg eller lägga ifrån mig henne så vaknar hon på en gång så det är ingen idé. Enda gången hon sover utan mig eller sin pappa nära är i vagnen, och vi är ju faktiskt ute på en timmes promenad ungefär varje dag. Så härligt och så mysigt att gå med både hund och vagn! 
Det går iallafall hur bra som helst allting och hon är så otroligt snäll. Trodde nätterna skulle bli dödsjobbiga för det var vad alla sa till mig, men saken är den att jag sover nästan bättre nu än när jag var gravid. Vi är vakna ungefär 2-3 gånger per natt för mat och blöjbyte. Så jag är nöjd 😊

Älskade skruttunge.

Kommentera inlägget här :