Reafynd och helgen

Det är inte alltför ofta jag hittar något på rean men plötsligt händer det. Hittade lite fint till S på Kappahl och från favoritmärket Newbie. Klänningen har jag kikat på flera gånger tidigare och den rosa bodyn har hon i gult och den är så himla söt. Så när kläderna kostade 30-50 kr styck så var det inte så mycket att fundera på tycker jag. Så jag fick fyra plagg till priset av klänningens nypris, kap! Perfekt till växa-garderoben :)

En helg återigen till ända. Den har bjudit på sol, Selmas första strandhäng, 93-årskalas, ett besök i Kristinehamn och lite familjemys. Nu ligger vi i sängen, Selma har slocknat för natten och vi har slagit på en film att somna till. Något för varmt i lägenheten dock, och när till och med jag tycker det är för varmt så är det varmt!
Godnatt kära ni!

Kommentera inlägget här :