God fortsättning!

God fortsättning och hoppas ni haft en mysig jul allihop! Vår har varit toppen, förutom att Selma blev snorig lagom till julafton och hade det lite kämpigt med sömnen men trots det tycker jag hon har hållit humöret uppe och varit så duktig! 

Julafton tillbringade vi hemma hos mina föräldrar med hela min familj och igår var vi i Kristinehamn hos Daniels mamma och moster. Vi har blivit så bortskämda allihopa med superfina julklappar, framför allt Selma såklart men även vi. Jag fick bland annat en mjukisdress som jag snabbt hoppade i igår och funderar på att bosätta mig i, så skön och ska unna mig lite mer fina myskläder som matchar så man slipper skämmas om man råkar få oväntat besök! 

Idag har vi kikat mellandagsrean på Babyproffsen. Annars varit lugnt, varit slitsamt för oss alla med allt julfirande och lite halvdant med sömnen så jag slumrade lite i soffan för en stund sen och nu sover Selma. Dum tid för henne att sova egentligen men vi låter henne få sova när hon vill sova just nu, rutinerna kommer vi tillbaka till så småningom när hon är helt återställd igen :-) 


Hur som helst är vi supernöjda med julhelgen och första julen som familj blev precis så mysig och bra som jag hade föreställt mig. Bästa julen sen jag själv var liten! Nu siktar vi in oss på några lugna dagar hela familjen, så skönt och mysigt att Daniel har lite julledigt, innan det är dags för nyårsfirande :-) 


Kommentera inlägget här :