Sjukstuga

Vilken skithelg! Hann ta helgen i fredags, vara hemma några timmar innan jag kände mig konstig i kroppen. Syster var här och vi gjorde tacos och dukade fram godis, fick knappt i mig något på hela kvällen. Mådde illa och hade ont i lederna i kroppen. Gick och la mig för att försöka sova bort skiten men vaknade efter bara någon timme och det var dags att be till toaguden, sen låg jag och svettades hela natten. Och igår låg jag däckad hela dagen, sov mestadels, kokhet i kroppen och feber. Idag är snäppet bättre iallafall men fortarande inte bra. Usch jag har inte tid eller lust med det här, så uttråkad! Ligger med fönstret öppet för att det är varmt medan D klagar här hemma att det är kallt, haha. Det hör inte till vanligheterna.
Så denna helgen gick åt till att sova, äta glass och se på serier mellan varven.  
Det är iallafall skönt att ha världens bästa sambo som servar så gott han kan, lagar mat fast jag knappt rör den, baddar pannan med kall handduk och igår kom han hem med krya-på-dig-blommor för att pigga upp lite!
Hoppas verkligen detta inte blir långvarigt nu. 
Nu ska jag återgå till att vila, vila och åter vila.

Kommentera inlägget här :