Hemma igen!

Vi är hemma! Det har vi visserligen varit i snart tre (!!!) veckor. Sinnes vad tiden flyger iväg! Vi hade iallafall världens bästa vecka, runt 35-40 grader varmt och bara lugnt och skönt. Massa sol och bad såklart. Ska lägga in alla bilder på datorn och sen lägga ut här någon dag och berätta mer om resan! Nu är man ju dock ännu ner ressugen än man var innan, så frågan är vart nästa resa ska gå? Har lite idéer och planer men vilket ska man ta först?
 
Nåväl, hann vara hemma en vecka och tre jobbpass innan jag var och inhandlade nya inlines och en mountainbike. Skyndade mig hem och skulle ut på en inlines tur, helt i extas över mina nya grejer. Hann runt hörnet på huset innan jag fick för hög fart och ramlade baklänges och hamnade på svanskotan med benen rakt upp i luften. Ja, det gjorde lika ont som det låter. Så med skrapsår på skinkan, ett bortdomnat arsle och en öm handled fick jag masa mig tillbaka in i lägenheten. Där låg jag sen i närmre en vecka. Nu är det snart två veckor sen och jag har fortfarande ont men nu kan jag åtminstone gå och jobba. Springa, hoppa och andra aktiviteter får vänta lite till. Jag har inte tid med dethär, jag har ju en cykel jag vill ut i skogen och få testa. Köra slut på benen ordentligt. Men men, snart så! Hoppas jag.
 
Ta mig tillbaka!

Kommentera inlägget här :