Påsk-pyssel

Gjort lite påskfint hemma iår. Brukar inte bry mig så särskilt annars men förra helgen fick jag plötsligt påsk-feeling och gick ut och plockade ris. Plötsligt händer det :) Blev ju faktiskt ganska vårigt hemma. Nu hejar vi bara på vädret också, gärna sol och några grader varmare så man kan få göra fint på balkongen snart.
 
 
 
 
Idag befinner jag mig i Gävle. Tog tröttheten till en helt ny nivå imorse tror jag, helt galet vad trött jag var. Men nu har jag sovit en stund och ska strax få lite mat i magen. Sen väntar en 4 timmars hemresa. Yiho! Två tidiga mornar kvar sen väntar påskledigt och låångledigt. Underbart 😁

Kommentarer :

#1: Amanda

Älskade vaserna =)

Svar: Jag också! Så enkelt men ändå snyggt :)
Madelene Höijer

skriven
#2: angelicasvarld.blogg.se

Mysigt med lite vår inne...det var ju jätte fint!

Svar: Jaa jättemysigt! Tack :D
Madelene Höijer

skriven

Kommentera inlägget här :