Jag är SÅ redo!

Onsdag kväll/natt.. jag är sååå redo för dig! På torsdag morgon lyfter vi, imorgon gör jag mitt sista jobbpass och slutar på tisdag morgon. Sen är det semester i 12 dagar (!!!!). Overkligt men så behövligt. Börjar bli galet exalterad och denhär resan ska bli så himla kul med tanke på allt roligt vi har planerat. Håller bara tummarna att vi slipper magsjuka för det har vi inte tid med under våra 7 dagar. Åh, kom igen nu dagarna! Sista två veckorna har gått galet sakta. Jag vill åka, NU!
 
 
Påbörjat packningen ikväll och inhandlat en del nytt inför resan, såklart! 

Kommentarer :

#1: Ljuvliga Drömmar

Vilka härliga bikinis!! :) Vart kommer dom ifrån?

Svar: Ja visst är dom :) De är från Nelly, superfina på och billiga! Älskar dom!
Madelene Höijer

skriven

Kommentera inlägget här :