Lilla terroristen

Herre.. Vilken dag! Vet inte vad det tog åt Charlie idag. Han har skött sig exemplariskt i en vecka (som vi har haft honom nu redan) men inatt har han gjort både ettan och tvåan inne varav jag trampade i kisspöl nr två det första jag gjorde imorse. Mm härligt! Sedan har han varvat dagen med att springa gatlopp, välta ut halva vattenskålen så jag hade vatten i hallen och under möbler (som tur var hade jag mamma hos mig som lyfte byrån medan jag torkade under), tugga på kablar samt äta kattbajs från kattlådan. Mitt i allt detta har jag klippt två stycken, städat, duschat, och försökt packa lite inför jobb medan lilla terroristen höll på. Jösses, idag ville jag bara slita av mig håret ett par gånger och längtade verkligen till jobbet som jag började kl 19. Men bara en kort stund senare kan jag sitta och titta på honom och bli helt varm i hjärtat och komma på mig själv med att jag sitter och ler. All irritation är som bortblåst. Han är ju samtidigt så jäkla rolig och söt vårat lilla charmtroll.

Nu är det som sagt jobb som gäller. En tur till krhamn och tillbaka och sen upp till charlottenberg och sova där! Med lite pauser inblandade för jag slutar inte förrän 23.30 ca. 

Hoppas ni haft en fin dag (och lite lugnare än min ;)



Kommentarer :

#1: Therese W

Hallå Madeleine.
Guud så söt han e, Lillbusen 😃 livet med valpar e inte lätt 😜 mycket leksaker å småben e att rekommendera... önskar er lycka till med sötnosen. Kram

Svar: Ja visst är han 😄 nej det är inte lätt alla gånger, han har varit så lugn och duktig hela veckan men idag kom allt på en gång tror jag 😜 han har både ben och massa leksaker men får nog införskaffa något mer, haha! Tack så mycket. Hoppas allt är bra. Kramar
Madelene Höijer

skriven

Kommentera inlägget här :