28e oktober

Måndag och ny vecka igång! 
Avslutade veckan som var väldigt bra igår. Skulle åka och handla lite med hjärtat när han säger "du kan väl göra dig iordning lite extra", eftersom min vanliga åka-och-handla-utstyrsel brukar vara mjukis ungefär, ibland kan jag avancera till leggings. Men okej, slängde på mig lite finare kläder, sminkade mig och till och med fixade håret. Visade sig att han ville ta med mig till Texas longhorn! Ingen av oss hade ätit där tidigare och varit nyfikna på det ett tag. Jag blev väl inte super överraskad direkt, inte till det priset. Men kan ju hända att jag valde fel mat också. Så jag får nog ge det en chans till att övertyga mig att det är så gott som alla säger. Men helt klart en mysig eftermiddag som slutade hemma i soffan framför solsidan och film :)

Idag har jag varit på Ikea och bergvik en stund, varit och gjort mamma fin i håret och ikväll har jag min ena systerdotter här som ska sova över! Tittat lite på Barbie firar jul och ätit godis bland annat. Var även och köpte en docka till henne tidigare idag som hon både har badat med och flätat håret på. Nu sover dom i sängen tillsammans båda två :)
Ska strax joina tror jag för börjar bli ganska trött och antar att morgondagen inte direkt bjuder på någon sovmorgon. 
Då är planerna att bland annat se klart filmen, måla naglarna och ha en mysig dag på stan innan hon ska åka hem igen. 

Nattinatt. 




Kommentera inlägget här :