10e oktober

Trött tjej som ligger här nerbäddad nu, var liksom på väg att skriva 10e augusti i rubriken! Känns som det var ett tag sen :-) 

Tänkte iallafall plita ner ett par rader innan jag släcker ner, slänger på O.C på paddan och somnar. Är själv inatt och det känns så jäkla ovant, är så van att ha min andra halva snarkandes här bredvid. Nästan för tyst här nu istället!

Iallafall, varit på Ikea och Coop med L idag. Kom hem med lite fina saker från båda ställena. Lite ljus bland annat, två fina korgar jag letat efter i typ två års tid. Stenar hittade jag också så nu har jag fixat iordning mitt keramik hjärta, som jag fått av D, så som jag vill ha de :-)
Efter det har jag pysslat hemma, köket fick sig en omgång och all tvätt är tvättad. Känns skönt och nu är jag redo för helgen! Nästa vecka hoppas jag dock på lite mera jobb, varit öken denna vecka. 

Nuså, nu ska de släckas ner här och jag ska försöka somna. Godnatt goa ni <3

Mitt fina hjärta. Det får aldrig någonsin gå sönder eller försvinna!


Kommentera inlägget här :