25e februari 2013

25e.. och exakt tre månader kvar. Kan någon bara spola fram tiden? Fast vi kan börja med att spola fram tre veckor! Sen kommer förmodligen tiden bara rusa iväg :)
 
Igår hade jag en heldag med mamma och syster! Myspys. På kvällen kikades det film, Django Unchained. Hade nog lite för höga förväntningar. Visst, handligen var skitbra. Men den var lite för lång, blev ganska rastlös emellanåt och mot slutet blev det lite för mycket splatter. Men 3,5/5 toasters får den av mig.
 
Trött tjej just nu. Vart mer eller mindre vaken sen 03.35. Förutom en powernap vid lunch. Varit till Norge tur och retur. Sällskapat. Hjälpt till och tvättat lastbil. Hemma 15 timmar senare och tog en skön dusch och bäddade ner mig. Så gött!
 
Så nu är det snart tack och godnatt!
Imorgon ska jag umgås med min nya kärlek - min sladdlösa dammsugare.
 
 
 

Kommentera inlägget här :