6e april 2013

Ledig lördag! Så härligt. Slutade 20 igår kväll, handlade och pratade massa med tjejerna på salongen efter jobbet innan jag åkte hem och hade fredagsmys med D. Tacos, slutet på lets dance och sen en skräckis "house at the end of the street", bra film med många otippade vändningar :) Till o med D skvatt två gånger, han som aldrig hoppar till annars utan största mesen är ju alltid jag som ligger och kikar med ett halvt öga. Skräckfilmer är egentligen de värsta och jobbigaste jag vet men ändå vill jag utsätta mig för de, förstår inte :)

Startade dagen med att sova ut. Ända till 08.20, haha! Tidigare än jag går upp när jag jobbar! Men låg kvar i sängen och lyckades slumra till några minuter efter en stund. Sen hoppade vi upp, gjorde oss iordning och drog och käkade frukost/brunch på Kaviar. Va där första gången i tisdags och tyckte de va så bra så ville ta med D dit också :) Mätta rullade vi ut därifrån för en liten shoppingtur och några andra ärenden. Sen iväg för att jobba på LLA och tyvärr var det ju sista gången vi gjorde det idag, fan också, guldet skulle ju hem iår! Jävligt bitter (och förbannad på vissa människor!) gick jag hem och hade inte lust med nåt! Tog iallafall tag i lite städning och har sen bara velat va själv. Nu har jag bäddat ner mig och ska sova, sjukt trött!
Godnatt !

Kommentera inlägget här :