e.l.f cosmetics

Hann inte riktigt skriva inlägget om sminket förut innan hockeyn, därför kommer det nu lite senare. Men här är iallafall det jag köpte och vad jag tycker.

Mineral Infused Face Primer - 63 kr.
Denna är nog det jag är mest nöjd med! Helt sjukt bra primer. Ansiktet blir väldigt lent och det behövs så himla lite vilket gör att den kommer räcka länge. För er som inte vet - primer använder du innan du börjar sminka dig för att få sminket sitta längre och bättre. 5/5 får den defintivt! Kommer aldrig vilja sminka mig utan att ha använt denna innan igen.



Tinted Moisturiser Spf 15 - 16 kr.
En slags foundation som skyddar mot solen och åldrande. Gör ansiktet väldigt lent och det behövs inte mycket på denna heller vilket gör att den också räcker länge. Klart värd sina 16 kr så 4/5 får den.




Personal Blend Foundation Spf 15 - 73,50 kr.
En väldigt bra och prisvärd mineralfoundation med solskyddsfaktor 15. Använder den ovanpå den kräm foundation jag skrev om ovan. Och det som är bra är att du får fyra olika nyanser som gör att du antingen kan använda en åt gången eller blanda ihop tex två olika för att få just din nyans. 4,5/5.


Kabuki Face Brushe - 37 kr.
En helt okej borste. Lite minus att den tappar lite hår ibland men absolut inget som stör och till det priset är den klart värd 4,5/5.


Lip Gloss - 31,50 kr.
Mineral läppglans och det var väl det enda som jag tyckte var lite sådär av de jag beställde. Visst färgen var fin men det gick åt en del glans för att de skulle bli bra, så 3/5.


Nail Polish - 15.75 kr.
Riktigt bra täckande nagellack i många roliga färger! Kommer definitivt köpa fler lack. 5/5.




Så, det var det jag beställde denna gången. Kommer snart lägga en ny beställning, väntar på att några saker ska komma in i lager igen! Klicka här för att komma till hemsidan.

Kommentera inlägget här :