28e augusti 2012

Hej fina ni som kikar in här varje dag! Motivationen är inte på topp just nu som ni kanske märker, och blogg appen krånglar som vanligt.
 
Tog en sväng på stan idag och inhandlade lite smink och så inför resan! Bara solskydd kvar nu att köpa. Och tågbiljett. Och växla pengar. 13 dagar kvar. Tiden går så jäkla sakta just nu. Men nästa vecka får jag börja packa! Ja jag behöver packa 1 vecka innan för att få med mig allt och för att kunna packa om ett par gånger för att inte ta med mig en massa onödiga kläder, som jag är eeeexpert på! Så känns det lite mer verkligt att man ska iväg och resa om det ligger en resväska framme.
 
Förövrigt har jag börjat ett nytt jobb. Gick bredvid förra torsdagen och fredagen. Mycket nytt att lära sig. Själva jobbet är inte så nytt, men området osv. Så gjorde jag första dagen ensam i måndags. Pirrigt, men det gick bra! Cyklade runt med mobilen i handen och gps:en på. Snyggt!
MEN, jag är verkligen sugen på att göra något annat nu. Ett jobb dagtid. Är det någon som vet något så säg väldigt gärna till!
 
Nej. Humöret sviktar. Dags för mat, vart svinhungrig typ 4 timmar nu. Sen får jag se vad som händer, behöver hitta på något iallafall annars blir jag knäpp här hemma, ja, mer knäpp än vanligt ;p

Kommentera inlägget här :