28e mars 2011

Hej bloggen och alla som läser! Vet inte riktigt vad det är med mig men just nu känner jag ingen större motivation till att skriva här eller ta tag i vissa saker. Även fast livet ser ljusare ut och allt runt omkring är bättre än på flera månader så är det ändå något som inte är riktigt bra. Men vad? Visserligen är jag tokförkyld, hostig och hes just nu, kanske det har med saken att göra?

Nu kryper jag iallafall ner och tittar på det nya avsnittet av Stylisterna som släpptes idag. Började mölja igenom alla avsnitt förra veckan eftersom jag inte följt det tidigare och nu är jag fast! Tråkigt bara att det snart är sista avsnittet, kanske är sista idag till och med? Hursom är det iallafall riktigt bra och jag har fått så sjukt mycket inspiration! 
 



Kommentera inlägget här :