22a mars 2011

Viiiiilken härlig dag! Så himla skönt väder och ett bra möte imorse. Nu är det bara att fortsätta hålla tummarna och hoppas att det blir som jag vill.

Annars var jag och besiktade bilen idag, var lite smått nervös för ännu mer utgifter. Men såklart pärlan går igenom helt utan anmärkning! Fint. Stolt över mig själv att jag åkte dit helt själv också, inget märkvärdigt för er kanske men det var det för mig.

Ikväll har jag haft en kanonbra kväll, tacos och hockey. Mys! Sen fick jag hjälp att logga in på skatteverket, var lite nyfiken på hur mycket jag skulle va tvungen betala tillbaka eller om jag skulle ha tur och kanske få någon ynka hundring. Men jag blev MYCKET positivt överraskad ! Hej midsommar - du är så välkommen ! Kompis det går bra nu...


Pärlan nytvättad och fin för någon vecka sen

Kommentera inlägget här :