Hide... and seek....

Ja då har man sett första avsnittet av BB då, och jag måste säga att jag är aningens besviken. Vad är det för folk dom har tagit in? Vart är de sköna människorna, typ som "Ragger" från 2006, minns ni honom? Och framför allt, vart är de snygga killarna att vila ögonen på? Menmen, får väl fortsätta titta och hoppas det blir bättre!

Hahaha!


Nu smygtittar jag lite på Hide and Seek som går på tvn. Inte sett den förut och borde egentligen inte titta när jag är ensam hemma eftersom jag är världens chicken när det gäller skräckfilm. Men samtidigt är ju såna filmer alltid så spännande att man bara måste fortsätta titta och plåga sig själv. Så jag antar att jag får skylla mig själv! När filmen är slut får det väl bli ett avsnitt O.C så jag inte är alltför rädd när jag ska sova. Upp tidigt imorgon är det som gäller och sen åka upp till morfar och hjälpa honom lite nu när mamma inte är hemma.

Godnatt alla söta!

Kommentarer :

#1: Agnes

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

skriven

Kommentera inlägget här :