28e september 2010

Hallåj. Har spenderat denna dagen på stan tillsammans med mamma, syster och systerdöttrar. Mysigt! Fick med mig ett par svarta jeansleggings hem. Skitsnygga och satt helt perfekt! Såg inte ens ut som leggings så det blir skitbra i höst. Provade ut ett par skor jag nog vill ha också. Får fundera lite och köpa innan dom tar slut.

Sen avslutade jag och mami dagen med att äta på kebabhouse och umgås lite för oss själva. Det händer ju trots allt inte alltför ofta nu..

Nu ska jag krypa ner under överkastet och försöka sova.. Och ja, ni läste rätt - överkastet! Vår kära katt bestämde sig för att pinka i sängen igen på båda täckena. Så imorgon blir det väl att tvätta. Verkligen så kul att ha katt för tillfället. Kände ni ironin?

Nej, sova var det. Har somnat mellan 03-04 senaste nätterna pga min mage men idag har den känts lite bättre så hoppas jag somnar fort idag och får sova hela natten utan avbrott av dumma drömmar eller lekande jobbiga katter.

Night night sleep tight!

Kommentera inlägget här :