NU RESER VI TILL FJÄRRAN LAND

Hej igen.. Nu var det ett par dagar sen sist igen. Tråkigt nog har jag blivit alldeles för dålig på det här. Ska försöka skärpa mig!

Våran 1-årsdag vi firade i torsdags var riktigt mysig. Efter vi hade varit hos mamma och firat henne åkte vi ner till Alfies och åt där. Riktigt god mat. Sen, efter all tårta och mat under dagen, rullade vi vidare till filmstaden för att gå på bio. Alice i underlandet såg vi. Helt klart värd att se. Tack älskling för det här året, jag hoppas det blir många fler..

Helgen var lugn, precis som vanligt. Mamma kom hit i fredags och lagade mat med mig och sen såg vi på Bröllopsfotografen. Hon hade inte sett den förut och jag tyckte den var värd att se en gång till. Lördags åkte jag till Sofie och Nicke, var så himla längesen jag var där!

Igår kväll såg vi förövrigt äntligen på New Moon. Mycket, mycket bra film. Men det borde finnas en lag på att filmer inte får sluta hur som helst. Mer än så säger jag inte ifall någon av er inte sett den än.

Imorgon åker vi till Stockholm! Längtar verkligen. Det blir båtmässa och lite springande i butiker som Daniel faktiskt har sagt han tycker ska bli kul! Sen blir det en natt hos hans mamma också för att hinna med allt. Ska bli skönt att komma bort härifrån och se någonting annat.

Kommentarer :

#1: Kristin

hoppas ni får en mysig resa tillsammans! :)

skriven

Kommentera inlägget här :