SHOPPING

Hann knappt sitta vid datorn igår, jobbade till 16 och sen åkte jag i princip direkt mot Kil till syster och Daniel. Sonja, Kristin & Markus kom också dit så spelade vi buzz allihop.

Idag ringde klockan tidigt igen, över till Kristinehamn och skärgården för att ta premiärturen med båten och fiska lite. Fiskandet gick inget vidare idag och när vi kommer in till bryggan upptäcker vi att våran båtkärra är snodd. Kul. När ska folk lära sig skillnaden på mitt och ditt?

Här Kristin kommer iallafall bilderna jag lovade. Ingen direkt bra kvalité på bilderna för jag tog med mobilkameran idag. Orkade inte rota fram digitalkameran.






Bild 1. Vasen jag köpte, hade en liknande innan men den gick tyvärr sönder. Blommorna fick jag i födelsedagspresent av Sonja.
Bild 2 & 3. Hängväxten i plast och krukan som pryder vårat badrumsskåp.
Alltihop är köpt på Boulevard.


Nya skorna. Mycket snyggare på! Köpta på Bergqvist skor.


Nya tröjan. Verkligen skitdålig bild men ni ser på ett ungefär iallafall & jag är skitnöjd!
Från Nelly.com, såklart. Handlar nästan ingen annanstans känns det som.




Kommentarer :

#1: Kristin

fy fan va arg jag blir på sånna människor. åååh! hur kom ni hem med båten sen då?

jätte fina grejer du köpt iaf! skit snygg tröjan va i verkligheten också! :)

kom på att du kanske inte länkade i html läget utan kanske la in koden direkt i inlägget..?! då fungerar det nog inte.. understand?! :)

kram

skriven

Kommentera inlägget här :