MONEY, MONEY, MONEY!

Då har man gjort dagens goda gärning då! Hade möte på arbetsförmedlingen imorse. Min bil la ju av igår så det var bara gå upp tidigt, sätta i musik i öronen och knalla iväg till bussen. Svinkallt ute! Frost som fan och halkigt. Men solen sken så det värmde väl lite iallafall. Efter mötet, som förövrigt var väldigt bra, var det bara sätta sig på bussen och gå hem igen. Vi har ju inte direkt nära till någon busshållsplats där vi bor heller. Så jag var måttligt road. Men I did it!
Och nu kan jag Ä-N-T-L-I-G-E-N försörja mig själv. Äntligen inkomst. Äntligen pengar. Nu får vi ordning på livet igen. Iallafall någorlunda tills vidare. Men jag är jäkligt nöjd.

Nu är jag jäkligt trött och frusen. Men tänkte försöka hålla mig vaken. Försöka.
Ska lägga mig och värma mig lite under täcket. Får...inte....somn...a.... *ssssnark*

Kommentera inlägget här :