KAKSMULOR

Ohohoh, bra vecka än så länge.
Blev film hemma i söndags istället,
vi var båda så trötta efter lördagsnatten och allt fixande med båten hela dagen.
Åkte istället och handlade lite mys och köpte en skräckfilm. Jag minns inte vad den hette bara.

I måndags uträttade vi några ärenden. Det blev bland annat en tur till Plantagen där två julstjärnor och två krukor fick följa med hem till Daniel och en sväng till Toys för att köpa födelsedagspresent till Matilda.
Senare på kvällen fick vi gå på hockeymatchen, fbk - bif.
Efter det blev det hem till Daniel och gotta oss framför en annan skräckfilm, the uninvited.
Den var bra! En sån film när man tror man har fattat slutet för längesen men det inte alls blev så.

Igår åkte vi och lämnade kissekatten hos veterinären för kastrering.
Hem och tvättade och åt frukost, sen tillbaka och hämtade en lite groggy bebis.
Såg rätt rolig ut när han vinglade runt i lägenheten när vi kom hem.
Sen blev det Matildas 2-årskalas.
Efter det blev vi hemkörda av mamma och pappa, åkte direkt ut till Bergvik och köpte Call of duty 4.
In på Maxi o köpte lite saker för o kunna fixa tacos! Mums.
Så igår blev det mölja både mat, gurka, dipp och CoD. Mysmys kväll!

Idag har vi gjort en tur till Hjertmans och kikat lite båtprylar. Även en snabbis inne på Bygg Max.
Eftermiddagen har jag tillbringat vid köksbordet och ringt salonger.
Bara fått "vi har redan lärling, vi har inte tillräckligt med stolar, vi har inte tid"
Tappar ju suget totalt. Men bara på't igen! Imorgon ska jag träffa coachen, lite nytt peppande är behövligt.
Har även roat mig emellanåt med att läsa mina 97 missade blogginlägg,
druckit pepsi, ätit upp mammas kakor och lämnat kaksmulor på köksstolen.
Pappas stol. Bäst jag tar bort dom..

Kommentarer :

#1: Mia

ja de var tur att du tog bort smulorna haha =D

skriven

Kommentera inlägget här :