UPPSÄTTNING HELA DAGEN

Vilken rolig dag!! Började med långhår på dockor och fick sätta i krona, slöja + fixa en bruduppsättning på det. Sen eftermiddagen kom det tjejer från hantverksprogrammet som skulle ha modevisning för sina kläder ikväll så vi fick styla. Jag fick en baluppsättning för hon skulle visa upp sin klänning. Jag blev nervös just för jag tänkte att hon har säkert inga egna idéer och på dockorna kan man ju stå och krångla fram och tillbaka. Känns lite dumt att göra det på en människa. Och hon sa såklart att jag fick göra som jag ville. Men jag blev hur nöjd som helst med resultatet och det blev hon med. Jag och Camilla (läraren) gick och klippte av lite blommor från rektorns blommor som han fått i present och satte i håret på henne också. Haha! Sen fick jag sminka också och jag blev lika nöjd med det. Jag kan ju faktiskt!

Äntligen åka hem imorgon iallafall.
Har fixat det mesta nu så ska lägga mig och sträcka ut ryggen.
Börjar bli så himla långtråkigt här nere på veckodagarna nu. Ingen som har lust att komma hit och hälsa på snart? :)

Datorn följer inte med den här helgen. Orkar inte släpa på den och tror inte jag kommer få någon användning för den.
Har annat o göra :)
Så trevlig helg!


Kommentera inlägget här :