SVETTIG TJEJ!

Rätt värdelöst att blogga utan kommentarer faktiskt. Funderar på att lägga ner..

Precis kommit hem från gymmet. Körde själv 20 minuter och sen easy-line pass. Rätt svett och go nu kan jag ju säga.
Men fan vad kul det var. Roligaste gången. Jag tackar ju inte nej till att pumpa muskler till Abba-musik. Nepp! Kanoners instruktör också. Peppande som tusan. På benmaskinen ställer hon sig framför och trycker emot så det blev ännu mer motstånd och tungt utav helvete. Men bara att bita ihop det. Man får ju tänka på resultatet!

Nej. Ingen lust. Dusch och mat blev!
Försöka få igång tv-boxen som inte funkat på över en vecka. Missat TVÅ desperate housewives avsnitt. Måttligt glad.
Glömde dessutom plattången hos Daniel. Då blev jag ju ännu gladare! Eller.. inte.

Kommentarer :

#1: Mia

ja kommenterar ju men det är VÄLDIGT dåligt på min blogg från en viss syster =D

skriven
#2: Anonym

Du e duktig du min lilla slav tränar upp dig ordentligt så du orkar med lite... hehe ne då... men aa här ligger de en platttång ;)

skriven

Kommentera inlägget här :