SJUK!

Tog ett tag innan jag somnade igår, saknade det där vanliga samtalet. När jag väl gjorde det vaknade jag av att det small i disken. Var bara diskborsten som ramlade ner men jag skvatt som fan och hjärtat slog nog i 180. Jag trodde nästan det skulle hoppa ut en sväng. Livrädd låg jag och funderade på vem jag kunde ringa, men jag sket i det och somnade om till slut.

Har så fruktansvärt tråkigt idag. Pappa ringde förut och frågade om jag inte skulle komma hem och jag har nog aldrig velat sätta mig i bilen så mycket som då. När ska klumpen i magen försvinna egentligen? Det känns inte alls som att jag är den där.. personen längre. Vet inte hur jag ska förklara och det är nog inte meningen att jag ska kunna det heller. Vill bara få känna tryggheten igen.
Just nu ligger jag iallafall här och roar mig med Björn Gustavsson. Han kan det där med att pigga upp han. Som när han ska hosta, eller börjar sjunga själv helt hetsigt, ahh vad kan man göra förutom att skratta.




Kommentarer :

#1: Sofie

Driver du madde :p Bibbi sitter och sprätter.. Är han klockren ;) hahahha!! Miss you

skriven

Kommentera inlägget här :