SVENSKA FRISÖRSKOLAN

Nu är det ju inte alls många timmar kvar innan jag faktiskt börjar där. Klockan 13 för att vara exakt. Börjar bli riktigt nervös nu men äntligen är allting på topp och som det ska igen! Tror detta kommer bli jätte bra.

Klockan 10 ska jag iallafall åka, tänkte kanske svänga förbi lägenheten först också om jag hinner med all mat jag har med mig. Och alla kassar med kläder. Det blev en hel del. Och om mindre än 5 timmar ska jag upp. Men jag kommer nog vara så uppe i varv så kommer väl inte känna av någon trötthet. Tur att jag brände en ny skiva förut jag kan lyssna på under tiden jag kör. Men men, måste väl försöka få ett par timmar nu iallafall.

Hörs imorgon kväll igen. Då sitter jag nere i Trollywood och har gjort min första skoldag. Ouch, nu kom nervositeten igen.

Kommentera inlägget här :