PASSA PÅ!

Jag tänkte passa på att skriva ner ett par rader här nu eftersom att internet bestämde sig för att fungera ett tag. Igår kväll fungerade det inte alls. Har varit ett himla krångel. Men just nu, i sängen, fungerar det. Ingen annanstans!
Kan ju börja med igår då, första dagen i skolan. Det blev mest presentationer, utdelning av skåp & fika! Helt okej dag.
Kom hem, började bära in alla kassar jag hade med mig. Tog sin lilla tid. Kom in och satte igång direkt med att packa upp all mat, alla nya ikea saker jag köpt och såklart skruva på sängbenen på sängen som fattades i lördags. Sen var det bara och försöka vända sängjäveln också, gick ju bra förutom ett hack i väggen. Sen la jag mig i soffan och sov en halvtimme. Och gällande det måste jag ju bara berätta en ganska rolig sak, jag var så himla trött och pratade med Angelica i telefon när jag låg i soffan. Tydligen slumrade jag väl till för jag hörde henne "madde?!". Så vi la ganska direkt på, då av någon anledning tog jag av mig bh:n (?). Sen somnade jag som sagt och klockan ringde efter en halvtimme. Alltså, jag har nog aldrig varit så jävla borta som då. Satte mig upp och såg bh:n i soffan och tänkte "vem fan har tagit av mig bh:n?!". Och vet ni vad min första tanke var? Manne! Hahah jag börjar skratta varenda gång jag tänker på det. Sen kopplade det såklart att jag är ensam nere i Trollhättan och tog av mig den själv. Jösses. Satte mig och bråkade lite med internet efter det. Till slut gav jag upp och värmde mig plättar, var för trött för o göra något annat. Kröp ner någon gång vid 23 och somnade som en stock.

Idag vaknade jag och var ändå hur trött som helst. Förstod inte hur natten kunde gått så fort. Gick iallafall upp och sminkade mig och åt frukost. Håret behövde inte fixas för vi skulle lära oss schamponering och huvudmassage idag. Så det fick vi göra på varandra på morgonen. Höll på att somna i den där stolen. Sen fick vi föna och fixa varandra efteråt. Rätt kul! Sen var det lunch, och alla är så jäkla trevliga och det är alltid någon som skrattar och håller på hela tiden. Det är aldrig en tyst och lugn stund. Kul som fan. Sen eftermiddagen var det dags att gå igenom våra väskor och hölster. Kollade alla borstar, vad dom heter och är bra för, och såklart saxarna. Sen fick vi ta fram våra stativ och plocka fram dockhuvudena. Delade in håret i fyra delar först. Sen föna håret på dom också. Fick lära oss olika tekniker och hur man håller fönen för att spara på handleden. Lärde oss ordet passé. Sen var det dags att gå hem, handlade på hemvägen lite nödvändigt för o kunna göra... WRAPS! Så sjukligt gott. Idag körde jag dessutom med paprika & chili creme fraiche istället för vitlök och massa kryddor, bland annat chili sweet. Gissa om det smakade starkt? Men åh så gott. Gjorde en extra till matlåda imorgon också. Sen packade jag upp resten av kläderna, har även diskat det mesta. Är lite kvar sen nyss. Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen kanske packa inför imorn, för då åker jag HEM! Men möjligt att jag gör det direkt när jag kommer från skolan. Imorn ska vi iallafall ha gruppträning och slutar klockan 13, vilket vi gör varje fredag! Hur gött?

Nej, puss & kram!

Kommentarer :

#1: Mia

va kul att det är soligt =D saknar dej redan =S såhär långt bort får du inte flytta sen ;)

skriven
#2: Mia

roligt ska de stå för fan =D

skriven
#3: Angelica

HAHA manne brukar ta av madde Bhn förstår nii. därför det var första tanken när hon vaknade. MOUHAHA skrattar lika mycket jag när jag tänker på vad snurrig du var !



fuckin love u my madderfuck !

skriven
#4: Anton Linder

haha brååå DP :D:D jag också av alla människor (A) haha ;) men du nästa gång kanske din dröm går i uppfyllelse ;)

skriven

Kommentera inlägget här :