FJÄRILAR I MAGEN

Jaha, då var det snart tisdag och skolstarten närmar sig med stormsteg! Börjar bli riktigt nervöst nu. Försöker hitta någon som vill åka med mig ner imorgon kväll men ingen verkar vara så pigg på det. Förstår det när det är mitt i veckan. Vill inte sitta där själv imorgon kväll, lägga mig själv i en helt ny lägenhet för att sedan gå upp och gå till en helt ny skola. Blir lite för mycket nytt! Så jag väntar nog tills onsdag morgon med att åka. Blir nog inte lika nervöst då!

Idag då, har jag varit med Christian och valt gardiner till hans vardagsrum! Det blir nog bra det. Så passade jag på att packa på honom ett brunt doftljus också. Sen var vi och hjälpte Neonberger att flytta, jag bar i och för sig bara en kaffekokare. Sen hem till Manne och slappa där. Manne är förövrigt bäst på nack/ryggmassage! Mmmm, får bli fler gånger det hörredu.

Imorgon har jag massa att göra. Får gå upp i någorlunda tid. Ska bland annat städa, färga håret, åka till ikea och handla det sista, åka och handla mat så jag har något att fylla kylskåpet där nere med och sen packa ner alla kläder i säckar, skor, jackor, plattång, locktång, smink.. Massa som ska tänkas på! Sen får vi se vad klockan blir.

Ett pirr sprider sig i hela kroppen också. Ett bra pirr! Och det är inte på grund av skolan och nervositet. Nej nej. Synd bara att jag enbart fått negativa reaktioner än så länge när jag berättar för mycket. Var väl det jag visste.. Men ser det ut som jag bryr mig? Nä!


Släcka nu.. snart! Natta med er.

Kommentera inlägget här :