LIKA LÄNGDER

Idag har varit en ganska okej dag ändå. Förutom imorse, hängde inte med så mycket på färgläran så jag får plugga imorgon istället. Polisen ringde iallafall två gånger vid lunch. Efter det kändes det lite bättre och då skulle vi klippa. Lite mer avkopplande och roligt. Klippte lika längder idag. Lite svårt men jag fixade det första gången. Får väl se hur det går nästa gång.

När jag handlade förut förresten hittade jag ice tea påsar som man ska hälla i en liter vatten. Visste inte att det fanns. Så det köpte jag och blandade iordning när jag kom hem och i med isbitar. Blev väldigt gott och smakade såå utomlands. Köpte grönt te också med vanlijsmak. Skoja inte att det va gott. Va så frusen förut så det satt fint i kistan.

Jag har ingen fantasi eller särskild lust att skriva just för tillfället.
Trots allt så är jag så glad just nu för att du mår bra och att du snart är i min närhet igen. Snart och snart, drömma går ju.

Puss.

Kommentera inlägget här :