DU SNURRAR MIN VÄRLD

Vilken snurrig dag! Eller eftermiddag iallafall. På förmiddagen klippte vi snedlugg, inklippt mot ansiktet på ett konstigt sätt och jag klarade det inte en enda gång på över 2 timmar. Då var jag inge nöjd. Men nästa gång ska jag! Det har varit en sån där dålig "klippdag" som lärarna säger kommer. Då inget går rätt. Sen klippte vi herrar på eftermiddagen, klippte lika längder och jag stod där och undrade om jag hade gjort det här förut för jag fattade ingenting. Så tänkte jag att förra onsdagen klippte vi ju planform, så nej jag hade nog inte varit med. Men sen sa dom att vi klippte det i måndags, hm, hjärnan började snurra ännu mer. Sen kommer jag hem och läser i min blogg att jag visst gjort det i måndags. Fattar ingenting jag, börjar bli lite mycket åt hjärnan nu tydligen. Men nu har jag rett ut allting så nu är jag back on track igen. D trodde det var för jag tänkte för mycket på han sa han när han ringde och väckte mig förut. Ja, mycket möjligt! :)

Nu ska jag koka mig korv. Gottis!
"Jag hatar när man är sådär sugen och man inte får upp den". Det har jag fått höra ända sen jag sa det idag. Kul att man kan underhålla men det var ju inte riktigt menat så!
Imorgon efter skolan ska vi gå och bowla halva klassen och sen äta efteråt dom som vill. Det ska bli trevligt, var ett tag sen jag bowlade så jag kommer nog va rätt ringrostig. Sen får jag gå hem och packa! Hur gött? Mys på fredagkväll blir.

Edit; Jag måste ju bara berätta också att igår skurade jag HELA badrummet. Skinande ren blev den. Och nu har jag precis dammsugit och städat hela lägenheten. Ville bara berätta det eftersom en del hemma tror att jag bor jätte stökigt och äter på sibylla varje dag. Men jag lagar faktiskt mat varje dag, ibland riktigt god. Men det kommer ni aldrig få veta eftersom ni alltid har bett mig hålla mig undan köket! Mouha. Nu har jag iaf bytt om till mjukiskläderna, tvättat bort sminket, satt upp håret i en boll på huvet, satt mig i soffan och ska sätta tänderna i min korv och dricka mitt is te. Mums.

Kommentarer :

#1: Mia

Haha korv me bröd Lena =)

skriven

Kommentera inlägget här :