BOWLING & MAT

Jag är heeelt slut idag. I skolan har vi haft permanentrullning på tid idag. Skulle se hur långt vi hann på 30 min. Jag blev godkänd! Sen fick vi fortsätta rulla utan tid. Eftermiddagen blev klippning igen, diagonalt framåt, Vicotria Beckham frisyr för er som inte förstår. Riktigt kul. Gillar sån frisyr ja. Kanske vore något för mig? Får fundera.
Sen gick vi och bowlade efter skolan. Gick väldigt dåligt men jag var glad ändå. Var kul att bara göra något. Och vad kan man förvänta sig när jag inte bowlat på säkert över 2 år? Efter det gick jag och två till och åt. Dom andra bangade eller satt kvar vid bowlingen och drack. Men jag var så hungrig så var mer sugen på mat. Nachips de luxe blev det. Sjukligt gott. Goding ringde mitt i allt också, alltid en trevlig överraskning när han gör det.


Sen får jag inte glömma att jag fick fint karlstadbesök på lunchen idag. Christian, Björn och Manne hade varit i Göteborg under natten och hälsade på mig på skolan på vägen hem. Jätte kul. Saknar dom!

Fick reda på att en tjej i klassen hade varit med om en allvarlig bilolycka imorse också. Hon hade tydligen voltat med bilen men "stannat" precis innan vattnet. Ambulanspersonalen sa att hon hade haft änglavakt. Hon som jag åt med för någon vecka sen. Så hemskt. Ryser i mig när jag tänker på det. Allt kan verkligen hända. Även mig.


Sen kom jag hem iallafall runt halv åtta och satt i duschen hur länge som helst. Höll på att somna. Sen gjort läxan, packat och diskat. Nu ska jag krypa ner, ögonlocken är tunga och sängen ropar på mig.

Godnatt då.

Kommentarer :

#1: Mia

weeei på lörda kommer ni hit =D

skriven
#2: Christian

Klart vi inte kan åka förbi trollhättan efter 13 timmar i bilen utan att stanna till å tjöta lite :P

skriven

Kommentera inlägget här :