ALLT OCH LITE TILL

Väldans vad dålig uppdatering det blev här igen. Men jag har haft fullt upp faktiskt.
Båten har tagit en del tid den senaste veckan när vi fått låna ett garage.
Så det har blivit en hel del målande, slipande, skruvande, putsande osv, osv.
Men vi börjar se ett resultat nu och den kommer bli så himla fin. Stor skillnad emot början.
Sommaren kommer bli riktigt mys..

Och mitt i allt detta har jag även julshoppat, vart på möten med coachen,
haft några klippningar, träffat vänner o säkert nåt mer.
Men dagarna har iallafall rullat på..
Härligt.
Igår var det dags för mammamys med Angelica igen också. Nästan ett år sen sist..
Riktigt mys. 15% glögg blev.. och cider.. och vin. Det märktes ju i skallen efter ett tag.
Dessutom flyttade jag till brorsans lägenhet i onsdags medans han och Jessica är på Gran Canaria.
Så jag passar lägenheten och myser med hans misse.

Snart är det iallafall julafton och iår kommer den dagen bli hur mysig som helst.
Jag har ju någon mer än familjen att dela den med.
Kristinehamn på förmiddagen och Karlstad på eftermiddagen.
Åh..

Hälften av julklapparna är iallafall inhandlade. Daniel är klar som tur är.
Det var han jag var mest kluven om
Men jag tror, och hoppas, att han blir väldigt glad.

Helgen kommer bestå av mer båtfix. Dessutom är Daniel ledig imorgon kväll för en gångs skull.
Några fler julklappar kommer förhoppningsvis bli inhandlade också.
Och såklart massa mys!

Nu vet ni iallafall vad jag har sysslat med de senaste två veckorna.
Nu blir det lite mer tittande på Hajen 3 - värdelös!
Sen hoppas jag att man får träffa gosen när han slutar jobbet.
Nattinatt!



Vad gjorde jag för att få ha dig, min underbara, i mitt liv?
Det kunde inte vara bättre.

Kommentarer :

#1: Inside of you inside of you;)

yeeeey jag hade osså nån mer i min familj den gågna julen.. love u babe och ja båten blir skit bra=)... puss på skinkan

skriven

Kommentera inlägget här :