TROLLIS!

Då var man tillbaka i Trollhättan igen då. Själv den här gången. Känns ju sådär kul. Åkte igår kväll till och med. Daniel åkte iväg på jobb så det var lika bra. En natt mindre än jag räknat med men vad gör man. Kom hit ganska sent, la mig i den tomma sängen och pratade lite snabbt med han innan det var dags att sova. Någon tår rann nerför kinden där emellan också. Men det är nog lite nyttigt att vara ifrån varandra också, fast inte såhär jäkla länge. Men jag hinner ju verkligen känna vad saknad han är och vad mycket han betyder för mig.

Idag i skolan har alla grupper fått göra iordning en modell från sitt årtionde vi redovisade om i fredags. Det var himla kul faktiskt. Jenny sminkade vi blek och lockade håret. Sen blev det fotografering av en riktig fotograf. Sen blev det ett litet klassfoto där med. Kul! Han skulle skicka skivan med bilderna så fort dom var klara. Blir kul o se!
Fick gå hem redan vid 13.30 idag också så det var inga fel. Gick hem och solade en timme utanför här, fruktansvärt varmt idag, sen sov jag lite och drog med mig Jessica till Överby efter det (typ som bergvik fast bra mycket större).

Imorgon är jag receptionist igen. Rätt skönt med en lite slapp dag till :)


Jenny från 1900-talet


Malin från 1970-talet

Behöver jag säga att vi har kul i skolan? Haha. Fler bilder kommer upp på bilddagboken lite längre fram!
Nu blir det mat och dusch!
Hejdoo.

Kommentera inlägget här :