ALLT OCH INGET!

Back in Värmland.

Den här veckan har gått hur fort som helst. Jag har ju haft Daniel hos mig så det förklarar nog saken. Annars har jag haft min första permanentkund den här veckan och vårat arbete i stilhistoria är äntligen redovisat. Våran grupp hade om 1900-1910 talet. Sen fick vi lyssna på olika grupper ända fram till 1980. Rätt kul att höra om hur frisyrerna, sminket och kläderna förändrades.

Känns så konstigt att skolan snart är slut. Men det ska bli skönt att flytta hem igen faktiskt. Även fast jag känner mig mer och mer hemma där nere nu. Men det ska bli skönt att slippa sakna alla och kunna åka till någon lite närsomhelst utan att det ska krävas så mycket planering. Fast jag kommer sakna Trollhättan, det kommer jag.

Den här helgen blir iallafall lugn igen. Åkte ut till Sara en sväng igår och lämnade en 20-årspresent. Hon hade ju bjudit på tårta och förfest men jag hade tyvärr inte tid att stanna. Hann träffa Mia, Daniel, Matilda och lilla Elin också. Idag ska vi till Daniels föräldrar och sen till en kompis till han och äta fisken som han fick under veckan nu som han var hos mig. Ikväll ska han jobba och jag ska bara umgås med mamma under tiden. Vi tänkte dricka lite vin och bara umgås. Kanske var prat på att åka till Hammarö och dricka där men det blir nog hemma istället. Jag är sugen på bastu och våran kära massagedusch, det saknar jag!

Och imorn kväll ska vi till Mia och Daniel och spela tv-spel. Sen kommer Sonja och Rickard dit också. Kul!


På måndag morgon är det dags för mig att åka neråt igen... ensam. Hur länge sen var inte det? Jag har fått träffa Daniel varje dag i över 3 veckor då. Så nästa vecka kommer bli kämpig. Saknar han bara jag tänker på det så jag ska krama lite på han nu innan jag ska fixa frukost. Sen ska jag bara njuta av helgen och hans närhet.

Ha det!

Kommentera inlägget här :