TREVLIG KVÄLL!

Nu har Therese och Eva-Lena åkt hem! Ätit pizza, suttit och lyssnat på musik, sett Bonde söker fru & Tila Tequila (besviken på slutet blev jag..) och såklart pratat massa! Har varit hur mysigt som helst. Vet inte om Therese läser min blogg men, tack för en trevlig kväll!

Har dessutom fått massa sms ikväll. Har inte bestämt mig om det är bra eller dåligt än? Men det får jag väl veta med tiden antar jag. Tar inte så hårt på det den här gången. Eller det kanske jag gör. Men skit i det. Så länge jag bara får ha kontakten så är jag glad. Mwihii

Laddar ner Gossip Girl avsnittet som ska visas på söndag nu. Orkar inte hålla mig ända tills dess. Slutade ju så jävla spännande sist! Så det ska jag se sen om jag är vaken, annars dirr imorn bitti! ;)

Godnatt mina vänner!
Från en mycket glad Madde ♥

Kommentarer :

#1: Mia

shit vilket party =D undrar hur mammsen mår idag haha

skriven
#2: Therese

Klart jag läser :D Det var en mycket trevlig kväll. Får vi göra om snart!

skriven

Kommentera inlägget här :