Hetsig dag

Jaa.. Lite iallafall :) Först skolan, sen vidare mot Kil för att äntligen inviga solariumet iår! Nu jäklar ska jag få lite färg. Sen äntligen har jag bokat tid för färgning och klippning nästa vecka, blev i Kil på Kharma faktiskt. Vet ingen annanstans där dom är bra så, det blir nog bra! Nu behöver jag bara bestämma färg? Hm.

Sen bort till Mia, med henne när hon gjorde slingor hos frissan & sen hem. Nu precis kört mamma ner till stan, ska hämta henne sen ikväll också. Hon är på krogrunda. Så ska jag hinna med att äta med Andreas om en timme eller två! Herregud. Nu slängde jag mig i duschen.

Herra!
None

Kommentarer :

#1: maaryloooo

Nej, det har nog aldrig hänt och kommer nog inte hända inom det närmsta heller. För Madelene Höijer är ingen partypooper, och det är vi himla glada för! Fan vad sugen jag är på HÄRJ nu ;D

skriven

Kommentera inlägget här :