NÄ MEN JAG ÄR SÅ SVETTIG I HALSEN!

Obeskrivlig helg. Verkligen! Den har varit hur bra som helst. Fredagen blev ju som sagt jätte lyckad och jag kan ju inte säga att lördagen blev så värst mycket sämre. Nej, snarare ännu bättre! Om det ens är möjligt. Jag och Marielle hade så roligt på Nöjes och vi styrde faktiskt allting riktigt bra, (eller kanske mindre bra enligt Maaryl?). Ja ja, jag är nöjd iallafall! Inge töligt heller! Hihi. Linn vet jag inte ens vart hon höll hus, jag hörde något om Fryken?!


- "Men madde, du dricker ju inte öl!"

- "Nä, men jag är så svettig i halsen."


Maaryl skulle ta med mig ut på promenix idag. Men när jag kom hem och skulle vila huvudet så somnade jag. Sov från 15, till.. NU! Så jag slog en pling till henne nyligen, men inget svar? Hon sover nog också, sömntutan.

Idag har verkligen varit en så jobbig dag. Jobbet gick väl, slutade 14 så det var skönt. Men på vägen hem, vem möter jag? Jo, Herr A. Fan också. Men jag fick verkligen se vad jag inte saknar iallafall, så det känns väl okej ändå. Men varför?!  Sen ringer Sofie och jag får höra något som verkligen inte gjorde dagen bättre. Ja ja, en dag fick jag vara glad iallafall! Man får vara nöjd med det lilla.

Så är det med det. Innan jag lägger mig ikväll ska det finnas en bild här på mina nya klänning + ögonskugga och läppglans som jag verkligen älskar!

/M

Kommentarer :

#1: carro

en av de Bästa läsarna skulle jag vilja påstå tillome ;)

skriven
#2: Josiee

Godnatt:)

skriven
#3: emelie

ska jag bli blondare? lägg gärna en kommentar & berätta vad du tycker :) tack så mkt, fin blogg :)

skriven
#4: maaryloo

Sry, jag var helt däckad igår. Febern tog hårt vill jag lova , tror jag fortfarande har feber, inte i massor dock. Ska gå till apoteket nu å köpa mig en termometer. Jises, jag har aldrig känt mig såhär ofräsch tror jag!

skriven
#5: Liinnsaan

haha, svett i halsen. Madde vad har du för konstiga konditionspass i din strupe egentligen? :P

skriven
#6: madde svarar

Linn; Haha ja, det är ju frågan det! ;D Det är väl så det blir när man blir törstig antar jag ;)

skriven

Kommentera inlägget här :