MAN FÅR PASSA PÅ NÄR MAN ÄR LEDIG!

Oj, fredagen kom fortare än vad jag hade trott och kvällen igår blev verkligen hård. Precis som jag hade tänkt. Glömma allt för en kväll och ha riktigt jävla roligt! Och precis så blev det. Önskningar kan kanske gå i uppfyllelse ändå? Nä, blir nog mer vad man gör det till själv tror jag. Så idag mår jag inte alltför bra. Men vad finns det att göra åt det? Jo, bli lurad av Maaryl att korka upp nästa flaska och döva allt som har med ordet bakis att göra. Sen att det blir en till utekväll med nya möjligheter på Nöjes är ju bara en bonus!
Två kvällar på raken är ju förövrigt inte särskilt likt mig. Men mitt nya motto är "man får passa på när man är ledig!". Så därför får jag gå ut två kvällar på raken, hela sommaren.

Imorgon kommer det bild på min nya klänning o så. Så håll ut! Haha.
Nu är det bäst jag skyndar mig. Varje minut är värdefull och min slampkollega väntar på mig!
/M

Kommentarer :

#1: maaryloo

Haha, härligt å höra , bra att jag kan roa någon ;D

skriven
#2: Anonym

check it out now!

skriven

Kommentera inlägget här :