FLERA DAGARS ÄVENTYR!

Ja, nu kommer all information om de senaste dagarna!

Fredag;
Det var då det blev fest i hamnen med Angelica, Marielle och Frida! Jag bodde i Magnus lägenhet då så förfesten fick bli där självklart eftersom han bor bara över vattnet! Satt där och hade mys, lyssnade emellanåt på BWO som spelade. Den ena blev onyktrare än den andra och när jag frågade Angelica om hon ville ha lite banan så är det någon som välter baklänges på pallen, i slowmotion, glöm inte det! Jag och Angiie tog oss väl hem till slut, barfota, och jag fick krypa in på toaletten ett ögonblick för att sedan somna på badrumsmattan med massa löv i mina leggings, medan hon somnade på soffan. Vaknade nån timme senare och tog mig in till sängen, la på henne ett täcke först när jag passerade! Men vid 07 var det någon som kom och kröp ner i sängen, svettig utav täcket tydligen! Jag hade nog stoppat om henne lite för mycket! Haha, men sjuk kväll var det men ack så bra!

Det var visst någon som välte baklänges, i slowmotion!


Lördag;
Jag jobbade kvällen men direkt efter jag slutat åkte jag till Kil för att köra till Sunne. Skulle åka dit för att träffa goding egentligen men då var det minsann några som ville att jag skulle köra åt dom. Så i Hampus 850 bar det av! Jag, Millan, Sandra, Angelica och såklart Hampus. Blev bara Millan och Angelica som följde med tillbaka hem sen, och Magnus åkte också med mig hem. Var hemma runt 04 och upp 06 för att åka till jobbet. Fint! Millan kom ju på att hon var tvungen sno något också och jag kom på den briljanta idén att sno en vägarbete-skylt. Så in med den och hela betongplattan i baksätet. Jag hade velat se Hampus min när han öppnade bildörren på söndagen eftersom vi lämnade kvar den där!

Söndag;
Trött efter jobbet var jag men åkte ändå med Angelica till hennes sommarstuga, där hela hennes släkt var! Så skönt ställe och härligt folk! Somnade som en stock tidigt på kvällen..

Mysigt som få!


Måndag;
Jobbade igen! Sen har jag inget minne av vad jag gjorde?

Tisdag;
Sunne vattenpark med Mia, Daniel, Sonja & Rickard! Hur kul dag som helst. Varmt ute och lagom kö till allt! Sen när jag kom hem skulle vi ha myskväll med grapparna, men de ville minsann bada. Så vi hakade på, utan badkläder dock eftersom allting blev så oplanerat! (Behöver jag ens säga vilka vi är längre förresten?) Det började bra med att pojkarna badade och jag och Angiie tittade lugnt och fint på. Tills de tyckte att vi skulle bada i underkläderna men det passade sig inte riktigt för någon av oss! Det slutade med att både jag och Angiie låg islängda i vattnet, med alla kläderna på och blev nerdragna så hela håret blev blött och sminket rann. OM vi var blöta säger jag bara. Men vad gjorde det? Åkte hem sen så jag och Angiie fick sätta på oss torra myskläder. Sen blev det film iallafall, Angelina Jolies nya Wanted. Dålig film men jag fick mysa iallafall, så jag var nöjd.

Mia, Daniel, Sonja, Rickard
  

   
Onsdag;

Karatefylla igen, självklart med pärlan Angiie, Millan och Sandra! Drog till hamnen och träffade Magnus, Olsson osv. Åkte till orrholmen för att bada men kom bara till låren. Snodde en livboj som vi la i Olssons bil eftersom han inte var med då, som en liten present! Den gillade han nog. Den bästa kvällen hittils, jag får aldrig nog av dig!

Ja, vad säger man?
  

ANGIIE, FUCKIN LOVE YA!
"Hej cuttie, går du ofta hit? Jag går iallafall ofta hit, lilla sockerbit!"

   

Det var de senaste dagarna det!
Imorgon ska vi ut igen för att fira mig, eftersom jag fyller år på lördag!

Jag trivs så himla bra i ditt sällskap. Ingen har någonsin visat mig sån respekt. Ingen!

Kommentarer :

#1: angiie

HEEEJ CUTTI!

älskar dig smulan, du & jag säger jag bara :D



går du ofta hit? jag går iallafall ofta hit, lilla sockerbit ;) är jag inte bäst på att hitta bra rim ellör? joo.



vad skulle jag ta mig till utan dig madde? sååå söt igår va du.



PUSS!

skriven

Kommentera inlägget här :