MERA TV-SPEL!

Johopp.. nätterna blir bara längre, och längre.. och ännu längre! Men det har ju haft sina orsaker om man säger så! Ikväll blev det iallafall tv-spel igen, dock inte i kil den här gången utan jag höll mig i stan. På Herrhagen närmare bestämt. Vet inte hur många spel vi hann under dom timmarna jag var där! Allt från lite hockey, till fight och ett annat knasigt spel som han satt och försökte förklara för mig hur det gick till, jag fattade nada, men ändå utklassade jag honom gång på gång! haha. Han tyckte ju det va helt sjukt, jag använde inte ens alla funktioner förrän vi typ spelat det där i säkert 1 timme. Jag kallar det skicklighet! Men han kom ikapp till slut, efter 13x3 omgångar, och det blev lika så vi körde en avgörande, och vem vann? Jag! Så han va lite putt när jag åkte men... Next time!

Men imorgon kväll tänkte jag kanske hålla mig hemma. Dricka lite glögg för första gången iår kanske, äta lite pepparkaka och känna av julstämningen här i huset. Har knappt hunnit märka av den än. Men jag får se, jag kanske ska försöka få en uppesittarkväll med en annan herre som inte alls är nöjd på mig just nu. Och jag förstår verkligen inte varför när vi ändå i princip avslutat allting och han inte vill något? Och ja, jag bryr mig & det kommer jag alltid göra på ett eller annat sätt, så försök inte få mig att inte göra det.

Släcka kanske vore... snart! ;) Måste ju vara fit for fight för att åka ut och slåss på Bergvik om ett par timmar. Jag har tre julklappar kvar! Men godnatt då, eller godmorgon snart!

Kommentera inlägget här :