GOD JUL!

Lite halft i efterskott sådär. Men bättre sent än aldrig och jag har varken haft tid eller lust att skriva nåt. Julen har iallafall varit bra, jag fick bland annat;
•Sodastreamer, pengar, pyjamasbraller, kaffekopp, grillbestick, Abba-singstar, Lotta på bråkmakargatan-DVD & massa mer av mamma och pappa
•Brödrost av Mia
•Handdukar, grillpanna & sängkläder av Magnus & Jessica
•Flatliner av Angelica
•Ramar, ljuslyktor och halsband av Sonja
•Pengar av både Ruth och morfar
Så jag är nöjd. Nu väntar jag bara på att få flytta in :)

Juldagen då, blev väl inte riktigt som vi tänkt oss men jag hade riktigt roligt ändå. Angelica och Millan blev hemkörda alldeles för tidigt så jag fick helt enkelt fortsätta ensam med Manne och Christian. Sen blev det film i fredags hos C, och igår eftermiddag åkte jag och Angelica till Sysslebäck för att hälsa på i en stuga, tror jag somnade 05 imorse. Men det är jag ju ganska van vid så det var inga större problem. På vägen hem var vi iallafall jätte hungriga och allt var stängt såklart mitt i natta så Christian och Manne åkte och mötte oss i Sunne med lussebullar, kakor & festis. Så vi satt på en parkeringsficka och fikade med dom och klockan var väl sisådär 03. Fint! Mycket bra kväll. Jag gillar't ;)

Ikväll föreslog M att vi skulle se på film.. seriöst! Så vi får väl se om han kan hålla det. Jag tror & hoppas det.



Kommentera inlägget här :