Ännu mera som inte blev

Mina två dagar på praktiken är nu också inställda!
Men jag var faktiskt där idag. Men när jag kom var hon snäll och sa att jag inte behövde komma imorgon dom där timmarna utan att jag skulle klara mig ändå. Snällt! Men efter tre timmar där började jag må väldigt dåligt, trodde jag skulle svimma bara när dom stack en i fingret. Det är ju inte likt mig. gick och var svettig hela tiden och var snorig. Till slut sa hon åt mig att gå hem för hon såg väl på mig att jag inte var frisk än! Så det var skönt. Ska bara dit imorgon och få alla papper ifyllda. Sen är min praktik slut!
Sovit någon timme och kollat på madicken sen jag kom hem. Får se om det blir skolan imorgon eller inte. Halsen börjar krångla lite igen. Jag som trodde att det hade blivit bättre idag, men icke! Att jag aldrig kan bli frisk!

Nu sitter jag och mamma och kollar på Benknäckargänget på trean, inte sett den förut, men verkar inte vara så mycket att se faktiskt! Får se om vi drar på någon rulle istället :)

Kommentera inlägget här :